Krzysztof Sulima Camp odbył się po raz kolejny w Białymstoku w dniach 27-29 czerwca 2025 r. Sulima Camp to wyjątkowe przedsięwzięcie, podczas którego młodzi sportowcy pod okiem profesjonalnych zawodników i trenerów, zgłębiali tajniki koszykówki. W tym roku to nasza Fundacja współorganizowała wydarzenie razem z Krzysztofem Sulimą.
Podczas Campu, Krzysztofowi towarzyszyli: „Kacpa” – czyli Kacper Lachowicz, który od 15 lat łączy miłość do koszykówki z prowadzeniem wydarzeń sportowych, a także, Szymon Rduch – uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Tokio (koszykówka 3×3), Maciej Szyszka – trener oddechu, a także wielu innych profesjonalistów. Podczas Sulima Camp odbyły się nie tylko treningi koszykówki, ale także spotkania z psychologiem sportowym, czy treningi oddechu – jako ważne elementy wpływające na poprawę wydajności i zwiększenie motywacji w rywalizacji sportowej. Celem obozu było zapewnienie warunków do rozwoju fizycznego dzieci i młodzieży, wspieranie aktywności fizycznej społeczności lokalnej oraz prowadzenie działań na rzecz promowania rozwoju kultury fizycznej i edukacji zdrowotnej. Wszechstronność działań dodatkowych spowodowała, że każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie coś interesującego, a samo wydarzenie służyło integracji i wspieraniu więzi społecznych, a także edukacji zdrowotnej wśród młodzieży. Dodatkowo podczas Campu również rodzice młodych zawodników mogli zgłębić swoją wiedzę na tematy pro-zdrowotne, w czasie gdy odbywały się treningi z uczestnikami.
Łącznie w Krzysztof Sulima Camp wzięło udział 50 adeptów koszykówki w wieku od 6 do 14 lat. Z opinii uczestników i ich rodziców wynika, że wydarzenie spełniło ich oczekiwania i chcieliby, żeby tego typu obóz odbywał się w Białymstoku co roku lub nawet częściej. Każdy uczestnik otrzymał strój sportowy, skarpetki, bidon, koszulkę Campu, zeszyt do notowania najważniejszych zagadnień oraz dyplom za uczestnictwo.
Wydarzenie zostało zorganizowane dzięki wsparciu partnerów:
Partnerzy strategiczni: Miasto Białystok, Województwo Podlaskie, PZKosz
Partnerzy: Enea, Suempol, Gaminate, miwan.pl, Jar-Geo
Partner marketingowy: Rozmach














